bye bye long hair..

tja!

nu har jag alldeles nyss kommit hem. satt fyra (!) timmar hos frissan och blekte, blekte och blekte. när anette hade sköljt ur håret och jag tittade i spegeln så var jag nära på att skrika rätt ut. det som uppenbarade sig för mina ögon var en gul/blek blandning i mitt hår (tänk dig ett kläckt ägg).. anette; "tyvärr så är det så här det lär bli. jag kan inte få bort det gula.." jag kände hur tårarna brännde bakom ögonlocken och jag fick halvt panik innan hon brast ut i skratt och sa "jag skämtade bara! se inte så livrädd ut! jag lägger på ett mörkare lager på det här så blir det kanon."

sagt och gjort. nu är mitt hår kort och ljusbrunt. jag vet inte om jag gillar det eller inte, har lite svårt att vänja mig.. men men, nu är det som det är..

är också tvungen att flika in en hälsning till maria som var underbar och satt i 2,5 timme igår och slet och drog i mitt hår för att få ut allt lim. TACK TACK TACK!

nu ska jag snart åka och kolla på när min broder har avslutning på dagis och efter det bär det av till järbo för att lira fotboll! ha det kanon!

jag älskar den här låten! den går om och om igen! så vacker
 




And do you hate me, hate me, hate me, hate me so much
That you can't let me out, let me out, let me out
Of hell when you're around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0