fanjävlaskit!

blev inge fotboll för mig :( trodde foten skulle gå av när jag gick från bussen så när jag kom hem så ringde pappsen balkefors så jag ska titta förbi där någon dag och så ska nån gubbe klämma lite på foten för att sedan (antagligen) säga att min skada har åkt upp igen... känns som att det är den som spökar för det gör precis lika ont och på samma ställe som då :( fyfasen. men som man bäddar får man ligga, I guess..
så nu gör jag naaada. och har tråkigt. men ska snart träffa D och det är aldrig fel ^^
när jag var på väg hem från bussen så sprang jag på robin också, eller rättare sagt så var det han som sprang in i mig (bokstavligt talat..) lät typ så här "oj, men gud förlåt, ursäkta! gick det braaa?! men vafan det är ju jennie, tja fan!" haha cp :) så tog en liten promenix med honom för att cath up for old times :) trotts att foten was killing me.. men vad gör man inte :D höhö

aja, nu ska jag sluta sitta här och ströskriva. måste göra mig iordning nu sen, ut! solen skiner himmlen är blå, vad det är skönt att leva dåå ;) hahah

katchiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0