fredag - peace day

jag vill heeeeeeeeeeeeem. det är inte kul att vara i skolan på en fredag. det suger, rent ut sagt. när jag kommer hem så ska jag dra med mig eklund ner på prinsan och sola. sen så ska vi (förhoppningsvis) träffa joel och dom. det var ett tag sen nu. annars så tvingar jag danne att umgås med mig. behöver knappast övertala honom.. hahah :D jag tänker iallafall inte dricka ikväll. vad som än händer (och fötter) ^^

imorgon åker geeken på fisketävling. (fast egentligen så tror jag att han bara åker dit för att supa) ;) hoppas det går bra iallafall!

nu ska jag fortsätta skriva massa engelska, so long fuckers!

en tanke även till mamma och jonas som är nere i spanien och steker. snart drar jag också dit =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0