IT'S BEEN A WHILE(stavade jag fel?)

todiluu

nu är jag back in business igen! helgen har vart chillipill, elin och sebastian firade deras födelsedagar på fredan, så då kilade jag dit och var soc. efter det så följe jag med elin och mathilda på street race. inte så mycket till race, men nog så trevligt iallafall :) på lördan solade jag sedan hade jag och mamma myskväll med "djälvulen bär prada" BRA FILM. och igår så jobbade jag mest hela dagen. så, nu har ni min helg. hope you enjoyed it :)

nu - engelska lektion
 
LUNGT I HELGEN ELLER?!    image124                           
  

Kommentarer
Postat av: cassandra

Den filmen är skit bra! små dryg i mellan år dock..
gå gärna in och svara på dagens fråga! Det uppskattas! ha en bra dag

2008-05-19 @ 09:59:44
URL: http://dasiilvaa.blogg.se
Postat av: cassandra

Tack så mycket , provet gick bra eller ja kändes så haha :)

2008-05-19 @ 13:06:30
URL: http://dasiilvaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0