MEN SUG MIN *** !!

fan vad lack jag är på mig själv nu. alla mina kompisar är fulla nere på stan där det är crusing nu. jag då? jo jag har jobbat, jobbat och jobbat fram tills alldeles nyligen. kom in en miljon människor som ville smälla i sig käk så det var bara till att le och servera. jobbade övertid i nästan en timme även. jag hann inte mer än att kliva utanför dörren till mitt jobb när jag hade slutat innan jag träffade på ida, angelica och malin som hade vart på crusingen hela kvällen. linda med company var även dom på stan. så träffade jag en full och glad jessica som tyckte att jag var mer eller mindra störd som gick hem nu. men jag hade verkligen ingen lust att gå på stan och lukta stekt kebbab. försökte även att ha en konversation med maria när jag traskade hem emot vallhov, dock så var det mindre framgångsrikt då maria hade svept i sig X-antal alkoholhaltiga drycker och inte var i sitt mest nycktra tillstånd. hon upprepade samma mening cirka 20 gånger och meningen löd "vaaa? vad sa du? äta? jag hör inget."
gav slutligen upp och la på. ringde seb i stället eftersom han är så duktig och var hemma idag. han berättade att hans girlfriend kanske ska flytta hit nästa år. roligt :)

när jag kom hem så gick jag igenom den kolsvarta hallen och in på toa. väl där så satt pappas sambo halvnaken och i totalt mörker. jag blev livrädd och skrek rätt ut, väckte lucas. hurra.

synd att jag inte bodde lite närmare stan så jag hade kunnat gjort mig ready och dragit dit nu. men det känns lite otagg att gå tillbaka dit när dom flesta drar hem..
åååh! jag är så jävla taggad på att supa nu! istället sitter jag här och ska snart börja skriva SO-tenta. kul liv? skjut mig.


fick precis ett mindre roligt samtal.. jag kan inte hjälpa hur jag känner och jag måste göra det som känns bäst för mig. du är en underbar vän. hoppas vi kan fortsätta vara vänner trotts allt... du kommer hitta någon 1000 ggr bättre :)  

ååhw. nu ringde precis världens goaste kusin också. sjukt hes var hon. lät som att hon hade lunginflammation stackarn.. men hon tog ju studenten igår så vad kan man vänta sig? :) hon trodde att jag var på stan, vilket alla andra är. men icke sa nicke. här hemma är jag och ska snart skriva SO. fyfasen. elin skulle nog titta förbi här imorgon iallafall och säga hejdå, hon åker ju till gottland på onsdag och blir borta hela sommarn, och i höst så flyttar hon till england och blir au-pair. kul för henne - synd för mig.. :/ men aja, nu ska jag börja plugga lite. om jag orkar, blev ganska trött av att skriva det här :b hahah! kanske sover istället? jomen varför inte.. en lördagkväll, sug kuk. hejdå!

hahaha, nu har det gått 3 min sen jag skrev hejdå och det har redan ringt 4 pers! patrik, chris, anna och emelie. alla dom var så klart nere på stan. tror ni jag är sjukt less på att vara hemma nu?! ja! nej vafan. nu traskar jag ner till stan. hörs!!

 ett mindre charmigt kort på elin (kussen) och moí.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0