TJAO

nu har jag precis kommit hem från fotbollsträningen och efter att ha stekt på prinsan en halvtimme. ska snart plugga lite innan jag skuttar i säng. men jag var tvungen att skriva upp vad maria kläckte ur sig idag. känner att jag gör alla läsare en god gärning nu när jag skriver ner detta eftersom ett gott skratt förlänger livet. om jag umgås med maria varje dag så kommer jag nog leva minst 1000 år till! :)

vi satt iallafall och läste på om EU innan debatten idag. då säger maria "vadå folkpartierna liberalerna? vad betyder liberal? är inte det när man är utlänning? typ muslim eller norsk?"  

det roliga var att hon var helt seriös! trodde jag skulle kunna skratta i en halvtimme minst! som att norska är en religion eller muslim ett land?! hahaha xD

så när hon märkte att jag och viktor började småskratta så ändrade hon sig snabbt "eller jag menar att liberalismen kommer från liberalien. landet alltså." 

HAHAHAHAHAHAHAHAA!!! så jävla klockrent! hon är söt hon maria. även fast hon är smart för det mesta (väldigt generöst utryckt av mig) så kan hon ibland komma med sånna sjuka frågor och påståenden! haha :)

   and here she is, the blond one ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0