inte så pigg nej...

jag känner hur min blogg lyser av min frånvaro. bloggtorka? jo tack.

har mått sjukt dåligt dom senaste dagarna, så jag har inte ens vart i skolan. känns som att mitt huvud håller på att sprängas av alla tankar som far runt i 120 km/h där inne. och jag bara spyr hela tiden. ganska drygt. känns som att jag inte har ork eller lust med någonting nu men varje dag så har jag saker att göra. innebandy / jobb / dans / innebandy / jobb / jobb / jobb - så ser den här veckan ut. och nästa veckan, och veckan efter det osv.. åååh vad jag längtar efter sommarlovet!!!

- förresten så tycker jag att ni ska göra den här quizen :)

http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0811110912162793&a=1&

ha det kalasbra så hörs vi! tjarååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0