JAG BLIR SÅ LEDSEN I ÖGAT :'(

klockan halv två i natt så skuttade jag in på mitt rum med ett par dumma kryckor. på tre veckor så har jag lyckats stuka högerfoten en gång och vänsterfoten två gånger.. igår så tränade jag först med juniorerna 1 timme sen på damträningen direkt efter så hann jag vara med i ungefär en halvtimme innan vänsterfoten vek in sig. jag tror aldrig att jag har grinat så mycket framför andra. tårarna bara rann i nästan en timme, det gjorde så sjukt ont! tränaren skjutsade hem mig och när jag kom hem så tittade ingela (som är undersköterska) på foten och konstaterade att vi måste in till sjukan. vi åkte in till akuten i gävle och dom röntgade och undersökte foten. så fick jag massa smärtstillande för jag kunde knappt prata, bara hackade tänder och grinade.. efter röntgen så såg dom att det inte var skelettet iallafall men att det var en rejäl stukning och eftersom det bara var tre veckor sen jag stukade den sist så hade den skadan åkt upp igen och ledbanden hade töjts ut ännu mer. så nu får jag inte träna igen :( och så måste jag börja gå till sjukgymnasten igen. jag hann bara träna 3 gånger utan att tejpa foten innan jag gjorde illa mig igen. det är så orättvist :(

 så såg det ut för tre veckor sedan...
 idag...

Kommentarer
Postat av: Victoria

But I thought you knew? ;O

Naaaw, stackare då :( Hoppas foten blir bra snart!<3

2008-11-21 @ 18:47:37
URL: http://victoriagustafsson.blogg.se/
Postat av: ANNIE

men din stackars sate!

2008-11-22 @ 20:39:26
URL: http://anniemellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0