SKOLAAA

usch vad tråkigt. första skoldagen på 2 veckor..
vi började inte för ens 10.10 idag så det var tur för mig, trodde att jag hade sovit över när jag halvsprang in i skolan 9.30.
nu har vi lunch och maria sitter bredvid och tjatar om att "I kiss a girl and I like it" SJUKT DRYGT eftersom låten går "I kissed a girl and I liked it". maria kan bara en mening även. trökunge ;)

halloween blev 10000 gånger roligare än väntat, och jag hade höga förväntingar.. började med att dra hem till maria och spöka ut sig och sedan vidare ut till berga. kom sjukt mycket folk trotts att det kändes som att vi var i en stor lokal vid världens ände ungefär. treeevligt :)

har bara bilder hemmifrån maria, resten kommer sen ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: haha ja eller hur ;)

2008-11-04 @ 16:42:06
URL: http://mariamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0