=)

tjenna!

första dagen på praktiken idag, riktigt kul :) fick packa upp och märka lite varor och strosa runt i butiken. dom som jobbar där var supertrevliga även så det här blir nog en nice vecka :) efter praktiken så drog jag hem till eriksson och beställde lite halloweenprylar till nästa helg. jag är sjuuukt taggad! :D sen så gick vi till prinsan och bättrade på brännan och efter det vidare till maxi och köpte hårfärg. nu så ska jag färga skallen, HÖRS!

när vi satt hemma hos maria så slog hon på en låt på datorn och sa "jag tänker alltid på er när jag hör den här låten. hur du står och skriker på honom när du är full"  nu när jag har lyssnat på den några gånger så kom jag på att det stämmer nog! eller vad säger du honey? ;) haha


Kommentarer
Postat av: josssss

nääämen, blire halloweenparty Jennsan? och du har INTE bjudit moi? vad är det för stil?! hahahah

2008-10-22 @ 21:05:35
URL: http://josefinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0