hahahaa..

har precis vaknat hemma hos eriksson. mitt huvud känns inte allt för nice och det första jag sa var "VAD FA-AN HÄNDE IGÅR?! vad gjorde jag??"  kikade på mobilen och löste "alltid lika kul att träffa dig, charmig som vanligt ;)"  hahaha jasåå, minns tyvärr inget men det var säkert jätte trevligt.. :) maria har dragit min kväll i stora drag och jag kan inte påstå att jag minns ens hälften.. hade tydligen träffat någon unge som hängt efter mig och knäppt kort och så, jaså?!? privatbruk eller internet? 

jag komemer ihåg en sak docK!! fick 200 spänn av en kille som jag pussade. horandet ska börja tidigt så I'm on my waaay :D hahhahahaha 

tack maria för att du är en ängel som tog hand om mig och såg till så att ajg inte hamnade i någton buske mitt i natten :) <3

hahaha ojoj, nu får jag höra massa saker som jag tydligen gjorde igår. haha, jag är omdömmeslös och kommer inte kunna visa mig i sandviken mer. kul att jag ska jobba idag. haha nu går jag och gräver ner mig ! HÖRS



kvällen började stråålande, shotta jäger är aldrig fel :)



kvällen slutade tyvärr inte lika ljuvligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0