HÄR VAR'E DÖTT

jag har lite halvbrådiis så tänkte mest bara slänga in ett inlägg och visa att I'm still alive!
har haft en mysig kväll / morgon / dag sen igår och nu så ska jag snart iväg på träning. är ensam hemma nu och dunkar musik för fulla muggar! hoppar runt och skrik-sjunger till abba och friends. ganska moget med andra ord :) om en halvtimme ska jag på innebandy! <3 jag är onördigt övertaggad så jag hoppas att foten håller. vi hörs kära beundrare, lev lika väl som jag gör! haha

här är min pärla som jag klickade hem idag! sony ericsson w902i, om några dagar är den miiin :) wiiho


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

ofta du behöver en ny mobil då :o ge mej w890i istället, den ska vara brun! och behåll din tegelsten, passar ju perfa till dej.

2008-10-31 @ 15:36:34
URL: http://eehasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0