IT'S A FINE DAY, LALALALA

hallå hallå :)

min fot är lite bättre idag faktiskt. åkte in till sjukan igår och fick kryckor, lindor och smärtstillande så idag har jag vart hemma från praktiken och tagit det chill. nu är foten lite bättre och jag är rastlös så ikväll ska jag kila ner och titta på träningen. får egentligen inte träna på 4 veckor men jag tror att jag är med på torsdag. jag klarar seriöst inte av att bara ta det lugnt när jag egentligen har saker att göra. och jag måste vara med på dansen på onsdag! jag har börjat tycka att dans är så sjukt roligt så jag går och väntar varje vecka på att det ska bli onsdag. så farligt kan det inte vara om foten bara är stukad, jag menar den är ju inte bryten eller så..

för några dagar sedan kom terror med en låt som hon tyckte att jag skulle höra. WOW säger jag bara! helt sjukt vilken bra låt! jag är ledig nästa helg så då kan ni ju räkna med att det är den här låten som jag taggar till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0