JAHA

det här var ju en rolig dag. inteee
började med att jag sovöver hela förmiddagslektionen. när jag stod och blåste håret så stoppade jag som vanligt in hörplupparna i öronen och drog upp Mando Diao på högsta volym, då hade min högra lur pajjat. jihuu, nu funkar bara vänstra...!
när jag sedan klev ut genom ytterdörren så började det såklart att ösregna! hål i himmlen för hela slanten.
när jag kom fram till skolan så hade jag tagit fel väska i morse och glömt intyget till linda hemma. nu ska jag plugga matte B till kl 16 , sen dra och jobba 17 - 22. sen hem och plugga svensk historia! SKJUUUUUUUUUUT MIIIIIIG!!

vädret är för deppigt för att min hjärna ska kunna tänka idag... tur att det finns lovely musik iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0