nu har det vart kass upd ett tag, jag vet ..

igår mina kära vänner så tog maria eriksson ytterligare ett vacklande steg in i vuxenvärlden, hon fyllde nämligen 17 år! kalas kalas ofc ;D det var inte direkt svårt att lista ut vad jag skulle köpa till henne i present. valet stod mellan mascara och puder eller en dildo. ja, ni fårstår säkert vad det blev. haha ;)
vi var hemma hos födelsedagsbarnet och inväntade homies, som kom runt 18-tiden nångång. då började vi kalasa även :) senare så drog vi hem till micke. sen så drog jag hem, trökigt nog men jag var sjukt trött och inte det minsta peppad längre. pappa fick en smärre chock när jag kom hem runt 22 en fredagkväll.

idag så har jag vänt upp och ner på hela mitt rum. det blev ganska niceee. nu så ska jag ta och plocka det sista så kanske jag hinner umgås lite med maria och co innan jag somnar. jag fattar det inte men när jag är ledig (från plugg, jobb, träning, match, sånt som måste göras, möten, you name it!) så blir jag helt trött och slut. när jag sedan går på högvarv och har något att göra varje minut, då är jag aspepp! lite sickt.. den här lördagen och söndagen är i och för sig de första dagarna som jag är ledig på över en månad.. jag har bara gäspat hela dagarna både igår och idag, haha.
 
so long suckers
!

  JÄTTE NYKTERT KORT!
hahaha, fyfan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0