BABY BABY

hellu!

efter en natt med alldeles för lite sömn och en uppsvullen tunga + en förkylning som har satt sig i halsmandlarna så är jag SUPERTAGG på fest! - eller så inte..

har känt mig allmänt skabb hela dagen. inte blev det bättre heller när man träffade dear beloved haapii och det första han sa var "hej, vad risig du ser ut.tack hjärtat! efter det så blev det som vanligt massa urartade diskussioner och vi kom fram till att haapi tycker om det bakifrån och jag gillar håriga hundar. HAHAHAHA! lite internt kanske.. ;) och jag skrattade så mycket så att jag fick ont i tungan. men det var det värt för jag har verkligen saknat honom!

nu så ska jag hoppa in och ut ur duschen, lägga maken och ringa eriksson! ses och hörs!

I had my fun, I played around
Without a love to tie me down
I always used to kiss and run
I never wanted love to catch me...


Kommentarer
Postat av: ANNIE

naaaw, du äer så söööet ^^

2008-09-17 @ 17:15:58
URL: http://anniemellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0