HOLD ON, HEAVEN GUID ME

mobilen skrek imorse. eller inatt snarare (?) 03.20. hur som hellst så tröck jag bort samtalet när jag såg vem det var, samtidigt så lyckades jag även trycka bort mitt alarm som skulle ringa kl 07.00 imorse... så när jag vaknade och klockan var närmare nio så bestämde jag mig för att jag var sjuk. punkt

helgen har varit ganska ovärd. jobbat varje dag. i söndags så spelade vi träningsmatch i ockelbo. vi säger att resultatet är oviktigt, okej? 

idag så ringde min livsguru (eriksson) som fick min hjärna att gå på högvarv. jag tror att vi kom överrens om att hon förstår mig iallafall. vilket är bra.

kommer och går.
fattar man ju
så jävla less på det här nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0