JÄVLA HALS!

hellu!
fredagen var så jävla lyckad! hade sjuktkul :D lite synd att du somnade bara stumpan. fast du valde ju ett bättre ställe att däcka på än utanför sibylla iaf ;) hihi.

igår så jobbade jag från 16-22. det var ju även sandvikendagarna så hade inte en lugn stund. innan dess så sov jag fram till halv tre typ ;b lite ovärd lördag.

idag så lirade vi innebandymatch mot storvik. vi vann med 4-2. jag tror aldrig någonsin att jag har gjort en så dålig match. min ben kändes som typ betongklumpar och halsen rasslade. gjorde ett ass. iaf och patric sa att det gick bra. tur det, även fast jag är sjukt onöjd med min insatts. nu så har jag precis hoppat ut ur badet och ska plugga fek. jihoo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0