babbel

rast, cigg & tidsfördriv så jag roar mig med en av seb's alla listor.. åh så kul

ALLA MÅSTE GÖRA TESTET INNAN APRIL ÄR SLUT - woho

OM DIG...
1. Namn - jennie
2. Bor - sandviken / järbo
3. Syskon - 2 + 1/2 + 4 övriga
4. Ålder - 18
5. Född - 910327
6 Ögonfärg - bluue
7. Längd - 1.64 kanske
8. Skostorlek - 37/38
9. Höger eller vänsterhänt - höger, fast ibland vänster
10. Stjärntecken - vädur
11. Hårfärg - mörk

DAGENS...
1. Låt - laleh - han tuggar kex
2. Saknad - njee
3. Kläder - har jag på mig
4. Smink - som vanligt
5. Underkläder - veryyy sexyyyy
6. Mat - nå långa köttbullar (?)
7. Köp - tuggummi, cigg
8. Göra sen - jobb 17-22
9. Godis - nepp
10. Pinsammaste - dåligt med pinsamheter idag..

SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om att plocka svamp - kan vara nice
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - vart på kroppen har jag muskler? :o
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - oerhört
4. Du ger mycket komplimanger till andra? - jodå
5. Är du nöjd med ditt förnamn - de fål'a duga
6. Du tycker att du själv är smart - ytterst sällan
7. Vad är det sämsta hos dig - you tell me?
8. Vad är det bästa hos dig - you tell me?
9. Har du bra självförtroende - gööör bra
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - många. använder bara dator i skolan 
11. Du tycker om att vara med tjejer - ja
12. Känner du dina grannar - några
13. Vad har du för färg på dina underkläder idag - svarade jag inte på det nyss? vita/lila.
14. Använder du BH varje dag?- yes
15. Svär du ofta - det händer
16. Gillar du skolan - ÄLSKAR'T
17. Har du någon gång skolkat ? -  skulle jag aaaldrig göra.. (a)
18. Spelar du något instrument - nej
19. Vilka sporter/aktiviteter har du gått - fotboll, gymnastik, innebandy, brottning, origentering, simning, dans. nada mas tror jag
20. Har du några tatueringar - japp 1 stycken
21. Har du några piercningar -  mmh 3, och 4 hål i öronen
22. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - ska börja skriva ner det, återkommer!
23. Tycker du om djur - vissa

BRUKAR DU...
1. Sova - om jag inte har något roligare för mig
2. Ta mediciner du inte borde ta? - nej
4. Snusa - BLÄ!
5. Dricka - om jag är törstig
6. Skada dig - det mesta kan hända med alkohol i kroppen
7. Klä dig i svart - ja
8. Hata folk - neje
9. Lita på folk - om jag känner för't. men oftast inte
10. Skada dig med flit - oj så onörigt..
11.Drömma mardörmmar - ibland
12. Gå i skolan - måste ju
13. gå i kyrkan - nepp
14. Ljuga - ibland talar jag lite mindre sanning bara..

NÄR...
1. Åt du senast - några timmar sen
2. När läste du en bok senast - i somras kanske. om inte baksidan på en bok räknas? isf idag
3. När köpte du något - cigg å hångelkludd idag
5. Sjöng du senast - för folk? i förrgår. hehehe
6. Klagade du senast - jag vet inte?
7. Klantade du dig senast - i förrgår det med. välte cykeln mitt på stan, oh yes

 HAR DU...
1. För många vänner - kan man ha det?
2. Förföljelsemani - eh ne
3. Någon annan psykisk sjukdom - näe
4. Skadat någon - ja
5. Färgat håret - mååånga ggr
6. Några piercnings - ja, skrev ju nyss det!!
7. Några tatueringar - -ll-
8. Egen dator - yes
9. Gjort bort dig rejält - har jag säkert

ÄR DU...
1. Snäll - try to be :)
2. Snygg - oerhört
3. Söt - oerhört
4. Lång - nee
5. Kort - tråkigt nog
6. Klantig - kan vara
7. Tönt - eller hur






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0