DEN ÄR GJORD!!

JAG GJORDE DET!!! iiih. var så nervös så jag trodde att jag skulle börja grina. tack huupolainenen för att du följde med och gjorde mig ännu mer nervös ;) kan inte riktigt säga vad det gäller eftersom ingen i min familj vet om det än. kanske avslöjar mig på lördag.  

åååh, äntligen lite sommrigare kläder i butikerna =)
http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=274026&qProductColorId=8&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=1&qStyle=&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=4&qFilterType=0&language_id=1&gender=1&qSiteId=1 

nu sitter jag i skolan och har nyss vart aggro mot jossan om dödsstraff. fan vad jag malde på alltså! haha.
wopsi nu är haapsen här. måste kila! ciggicigg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0