GOD KVÄLL

helgen var great. tror jag. det jag minns =) haha, börjar låta så lite för ofta nu... jobbade torsdag - söndag sen på söndagskvällen blev det stress-å-panik hem, duscha, fixa å dra iväg till berger. svep svep sen var det tack och godnatt. in på lobby, vinglade lite innan jag tog mitt lilla förnuft till fånga och lämnade den översvämmande lokalen full utav överförfriskade männiksor som frivilligt får tinnitus. men tack för kvällen brudar! den görs om :)



efter det här kortet kom jag på att det var bäst att gå hem! haha


Kommentarer
Postat av: ANNIE

naaw, jag gillar dej med även fast du trakkaserar mej.

2009-04-17 @ 22:36:01
URL: http://anniemellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0