JENNIE

jag kunde inte hålla mig. visade tatueringen igår för både mamma och pappa. dom blev jätte glada! mamma började nästan grina (glädjetårar dock)! det var kul att se att dom gillade den :) för dom som inte vet så har jag tatuerat in mamma och pappas födelseår nere på benet tillsammans med ett rött hjärta. 
gjorde det ont då?  nej. eller, första 30 sekunderna trodde jag att jag skulle dö men sen var det bara skönt. som en annan typ av masage ungefär :) så när han var klar med motivet så ville jag inte sluta och frågade om han kunde göra något mer, då tatuerade han in några stjärnor och prickar också :)
så nu sitter den där. är supernöjd :D dröjer nog inte allt för länge innan nästa ploppar upp också..
ikväll ska jag hem till mamma och fira 18 med släkten på hennes sida :) niceee

JOSSE LYCKA TILL SOM FAN IDAG!!! går nog utmärkt stumpan!


Kommentarer
Postat av: ANNIE

jennie, seriöst, ´MITT BIBLIOTEKSKORT ÄR SPÄRRAT!! HAHAHAHAH. hur ägt är inte det på en skala? ;D aja, whatever. detta är bara en påminnelse ;D härligt att din mor & far blev glada över din massage också, tummen öpp!

2009-04-06 @ 18:42:46
URL: http://anniemellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0