men åååh..

fick en kamera av mor min när jag var där sist. så idag har jag sprungit runt med kameran i högsta hugg och knäppt massa härliga vårbilder! men vet ni vaaad? har glömt kamerasladden hos mammsen. ÅH. så det bli'nt nå helt enkelt. men framöver kan ni räkna med en massa fina (och mest mindre fina) bilder här i bloggen! :)
och homeis beware för jag kommer alltid att vara utrustad med en kamera i högsta hugg framöver! moahaha

dagen har spenderas med joss. lovely! först hemma hos henne där jag testade att ligga på en spikmatta. hur skönt som hellst var det! på eftermiddagen traskade vi ner till stan för att fixa ett leg åt mig. joss var så himla gullig och gjorde så jag började skratta precis när korten togs, så jag var tvungen att betala igen och ta fyra kort till! så nu har jag sju kort över här hemma om det är någon som känner för att ha mitt smilande face i plånkan, på nattduksbordet eller liknande. för en billig peng kan du få kortet signat.

wopsi nu är mammsen här! ska dit ikväll :) imorn blir det lager 157, churt street och bio med lindisen! toppen :)


Kommentarer
Postat av: frida

du är utmanad! Kika in på bloggen, och anta utmaningen ;)

2009-04-08 @ 10:40:13
URL: http://fridasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0