FEVER FEVER, FEBEEEEEEEER

hej. litet tag sen sist.. så, vad har hänt då?
i fredags lirade vi ju som sagt inneb. mot alba och WOHO, vi vann! 4-3.
i lördags gjorde jag inget speciellt. var ner och simmade en sväng bara. äckelmax var också där... sen kom jag hem hostade lite, kikade ett tag på melodifestialen och slocknad på soffan.
igår lirade vi inneb. igen, mot borlänge (serieledarna i damserien). jag spelade dom två första perioderna sen så trodde jag att min huvud skulle explodera så jag klev av. när jag kom hem så såg jag att jag hade 39.4 i feber.. inte nice. matchen slutade iaf 2-6. tråkigt tråkigt.

idag är jag hemma. kokar fortfarande och hostar som tusan.. så jag roar mig själv med att kika på lite gamla kort (haha en skräckblandad upplevelse - minst sagt!)





Kommentarer
Postat av: josssss

HAhA roliga bilder jenkan! (y) :)

2009-02-10 @ 19:12:18
URL: http://josefinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0