HELT OTROLIGT

JAG HAR VART VAKEN HEEELA NATTEN! har inte ens sovit en endaste ytte pyttes sekund! mitt huvud håller fortfarande på och ravear och febern vägrar att gå ner. eller jo okej då, den har sjunkit från 39,4 - 38,5.men det känns fortfarande som att man kan koka ägg på mig.
men ändå, hallå liksom! när hände det senast att jag var vaken hela natten? HAR DET ENS INTRÄFFAT TIDIGARE?! jag kände hur jag bara fick mer och mer panik ju längre natten gick och tankar som; "seriöst jennie somna nu!" och "vafaan sover jag inte för?" har dominerat hela natten.
när jag hörde bettan kliva upp kl 06.15 bestämde jag mig för att det inte var någon idé att ligga kvar i sängen och se dum ut längre, så jag gick upp och gjorde iordning en kopp kaffe och bänkade mig framför vakna med the voice.

mamma kom sedan på att det var för att jag drack fyra koppar kaffe innan jag gick och la mig igår som jag inte somnade.. mindre smart av mig. 

den här låten har fastnat på min hjärna. låten är sjukt bra! fast skulle tro att den är ännu ättre utan huvudvärk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0