TJAAAAA

efter en allt för ogivande dag i skolan så var det äntligen dags för den efterlängtade dansen! efter en timme styrka/stretch och två timmar dans med bästa linda så har jag inte gjort så mycket. låg i badet och läste lite innan jag kokade en kopp te som jag kurat ner mig med i min allt för stora och ensamma säng. det måste bli någon ordning på det här alltså, antingen så krymper vi min säng eller så kommer du hit och lägger dig! jag känner mig ganska ensam här i en 1.80 säng full med kläder... någon måtta!

det enda vettiga jag gjorde i skolan idag var att jag hittade klänning och skor till min och josses 18-års fest!

 +  - strumpbyxor + = HUR BRA SOM HELLST!!! :D

det blir ca 3000 kr för allting med frakt och så, så nu sitter jag bara och försöker intala mig själv att det är värt det.jag menar, man fyller ju bara 18 en gång...

nu måste jag jobba lite på min skönhetssömn, hör imorgon! kiss on baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0