TODILU

idag vart en lite kortare arbetsdag så nu är jag pigg som ett piggsvin. haha måste sluta jämföra mig själv med djur tror jag, innan det spårar helt! iallafall 12-20 var det som gällde. och det har hänt så mycket roligt så om jag skulle skriva ner alla roliga/spårade grejer som händer när jag och terror är in business så skulle jag ha en bra början till nästa bibel. fick iallafall höra att det snackas om mig på krogen (?) woho! och man fattar ju att terran var för spårad för att komma ihåg vem hon snackat med, men du kan ju gärna höra av dig! hahaha.
om maria ditt stjärnskott, jag älskar dig jag. ring inte och väck mig inatt tack, försök även att hålla dig nyckter. tack på förhand :)

avslutar dagens inlägg med en gåta som jag brukar tänka på när jag har tråkigt och vill ha något att skratta åt. haha, enjoy;

VAD ÄR DET FÖR LIKHET MELLAN EN TÄND GLÖDLAMPA OCH EN GRAVID KVINNA?

... båda är påsatta.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHA!

(jag vet att du skrattade ihjäl dig nu när du läste det där hannie! kolla vilka gamla bilder jag hittade förresten! det var på tiden före kameran..)


 
 

lateeeeeeeeeeeer

Kommentarer
Postat av: josssssssssssss

Jenkan, ditt lilla pulver!! ;) HAHA du vet att det är februari nu va?! SHIIIIIIIIIIT tiden går fort och vad händer nästa månad?!? WIIIHOOOOOOOO VI LÄR PLANERA!!! PANIIIIIIIIIK!!!!!!!!!!!! call me babe!

2009-02-04 @ 19:26:51
URL: http://josefinita.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHHAAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHHAHHAHAHHAHAH

HAHAHhahahHAhahAHhHahhHAhaHhHAha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



<3

Nu saknar jag dig mer än nånsin!

2009-02-16 @ 12:14:49
URL: http://johannahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0