fel dygnsrytm..

jag har slagit personligt rekord i gäspning idag. hade trötthet vart en sport så hade jag slagit världsrekord. min väckarklocka spränge mina hörselgångar klockan 05.45 i morse, yippiekayay. slutade skolan vid tolv och det tog 50 (!) minuter för bussgubben att åka från gävle station till scherpbacken! kors i taket. han var tydligen ny...

efter att ha tagit en powernap, duschat och blåst håret så var jag redo för jobb mellan 17-22! eller inte.. halvsovande och fortfarande gäspande så gled jag in på jobbet och såg allmänt halvdöd ut. klockan tickade på och jag trodde att jag skulle slockna stående. helt plötsligt så kom schukre med en lapp och sa  "dina kompisar lämnade den här till dig". jag sa att "nääe jag kände inte dom, släng det där" så visade han att en utav dom där två killarna hade lämnat sitt visitkort och skrivit "till dig den söta tjejen i svart hår :) hör av dig! kram" haha ganska sött va? :) det har hänt några gånger att nån har känt igen mig på ef eller facebook och skrivit där, men liksom inte irl. jag tyckte att det var ganska tufft, skulle aldig jag våga göra :p men eftersom jag har mitt på det torra med boysen så funderar jag på om jag ska ge numret till min dear friend maria ist. hon skulle behöva en rekordelig karl!

Maria Eriksson
ensamstående vaktare till en livsfarlig (dock gullig) hund. har egen lya, jobb samt matkunskaper (hon kan bre mackor och laga nudlar). har en förmåga att alltid dras till struliga killar, upptagna killar samt ibland även bögar. hon är lite lätt rubbad (detta har dock inte bekräftas av läkare), rolig och framför allt en hejare på att liva upp stämningen! det spelar ingen roll om hon slår sönder fingret, får ett blåöga eller kraschar hela ryggen - humöret är ändå alltid på topp! och ska det festas/krökas/supas eller helt enkelt bara drickas så kan ni ge er på att hon är där fram till småtimmarna! vill du få billigare taxiresor så placerar du en halvfull maria med lagom mycket urringning (läs ner till naveln ungefär) i framsätet bredvid taxichaffisen. då kan hon nästan flörta till sig så att chaffisen betalar er nästa gång ni åker med honom. hon är en klippa helt enkelt! ett kap för vilken ungkarl som helst! dock så måste alla ansökningar gå via mig och jag rensar bort alla som jag finner odugliga. ni andra mellan 13 - 45 bast är välkomna att söka en dejt via mig. jag kan tyvärr inte lova giftemål på första dejten. det får ni ansöka om mellan 6 - 8:onde dejten. LYCKA TILL!

puss gumman, jag älskar den här bilden! se det som hämnd för att du laddade upp youtube-klippet med mig i din blogg!


Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHA tack bruttan!! jag älskar dig också ;)

2009-01-23 @ 05:04:46
URL: http://www.metrobloggen.se/erjiiksson
Postat av: ANNIE

HAHAHAHA, TAGET!

2009-01-25 @ 02:26:01
URL: http://anniemellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0