puss baby

okej nu äre så här va, att jag har blivit utmanad av micke att svara på sisådär en miljon frågor. läs om ni orkar och i slutet så väntar en good song :)

100 frågor och svar.

1. Tre namn jag lyssnar till:
jennie, jenkan, rödspättan

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
att jag oftast är snäll och omtänksam

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
att jag är expert på att göra först och tänka sen

4. Detta är jag rädd för:
bränder, skurkar

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
sovmorgon, lov, sol

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
sjunga inför publik, vara otrogen, äta surströmming

7. Detta tycker jag om att göra:
träffa mina stjärnor

8. Detta vill jag göra just nu:
dansa!

9. Bästa känslan:
att vara behövd / omtyckt
 
10. Värsta känslan:
panik / rädsla / ångest

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
det varierar lite det där. men han bör vara snäll, ha humor och vara lite kaxig för att orka stå ut med mig :)

12. Är jag kär just nu?
kärlek är överskattat

13. Jag vill gifta mig?
det vet jag inte, inte nu iallafall

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
resa mycket 

15. Min käraste ägodel:
mitt halsband med ett kors

16. Något jag vill ha i present:
körkort, tack!

17. Detta har jag på mig just nu:
jeans, linne och lång cardigan

18. Favoritkläder:
mjukiskläder

19. Favoritdjur:
katt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
jag lysnar på allt i princip

21. Favoritlåt just nu:
oj. jag har en miljon favoritlåtar! just nu lyssnar jag på; Secondhand Serenade - Fall For You


22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
roligast - idrott , tråkigast - matte och företagsekonomi

23. Stjärntecken:
vädur

24. En bok jag älskar:
i taket lyser stjärnorna

25. En film jag älskar:
a walk to remember 

26. Tv-program jag gillar:
desperate housewives

27. Favoritdoft:
nyklippt gräs, nyasfalterat, saltvatten, allt som påminner om sommaren!

28. Detta äter jag gärna:
kina

29. Dricker helst:
ramlösa - granatäpple

30. Favoritgodis:
ferraribilar

31. Dit vill jag gärna åka till på semester:
kos öarna

32. Färg på mina ögon:
blåa

33. Min längd:
kanske 1,65 om jag har tur

34. Jag tror på:
mig själv

35. Jag spelar:
innebandy. ev på läppen

36. Person jag beundrar:
ingen särskild, det krävs mycket för att imponera på mig.

37. Så här bor jag:
hos pappa eller mamma

38. Antal döda krukväxter i hemmet?
haha jag vet inte, har inte räknat :p

39. Det här tänder mig:
maybe you do?

40. Det här gör mig avtänd:
maybe you do that too?

41. Favoritfärg:
blå och röd

42. Favoritcitat:
jag har alltid rätt, vad du än säger.

43. En hemlighet jag vet:
ja det finns det också

44. Bästa present jag fått:
oj jag vet inte! har fått så himla mycket fint genom åren =)


45. Senast köpta skiva:
köpta? typ aqua eller spice girls..

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
jag vet inte. vad finns det att vara stolt över?

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
att jag är så kort i rocken

48. Udda förmåga/egenskap:
nä har jag någon sån?

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
en sengångare, fan vad soft!

50. Vad lyssnar du på just nu?
Uh Huh Her - Covered

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
jag har vart i skolan och ikväll ska jag jobba

52. Var är dina föräldrar födda?
ingen aning, jag var för liten för att minnas det.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
msn

54. Vilken är din favoritrestaurang?
jensas så klart ;) eller ärligt - kina.

55. När badade du i en pool senast?
på badhuset förra veckan

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
yes

57. Hur många barn vill du ha?
orka tänka på det nu..

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
fonky fresh och sån där äcklig musik som simon lyssnar på.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
på gud

60. Vad har du för TV-kanaler?
kiosk, XXX, p-rulle dygnet runt, NAKED


61. Har du åkt moped någon gång?
jag har körkort tillochmed!

62. Har du busringt någon gång?
vem har inte?

63. Har du fått felparkeringsböter?


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
kanske. om jag var askalas

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
kanarieöarna (haha)

66. Har du en egen trädgård?
mamma har

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
ingen

68. Kan du alla orden i nationalsången?
ja, jag sjunger alltid den innan jag går och lägger mig. ibland även när jag vaknar.

69. Badkar eller duschkabin?
bad!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
cold mountain

71. Favoritpizza?
vegetarisk med massa oliver

72. Chips eller popcorn?
popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du?
läppstift är för tanter

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
nej jag har missat det du..

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
varje dag

76. Apelsin- eller äppeljuice?
apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
syrran, vi käka på kina :)

78. Favoritchoklad?
oboy

79. När röstade du senast?
ingen aning 

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
vääääldigt längesen

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
ja, i origentering några gånger. annars så har jag vunnit med laget i fotboll och innebandy 

82. Är du bra på matlagning?
får jag välja att inte svara?

83. Klarar du att tanka själv?
om jag provar så kan jag nog

84. Har du beställt något från de där
va?

85. Pepsi eller Coca Cola?
nej tack

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
jensas uniformen for life!

87. Vad var det senaste du handlade?
ELLE, chic, en banan och en mandarin igår

88. Har du kräkts offentligt?
jag har vart fjortis, ja

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
dum fråga

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
eller ska jag gå förbi en gång till?

91. Har du ringt något betalnummer?
ja

92. Kan man vara vän med sitt ex:
det kan man nog

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
jag har nog aldrig besökt någon på sjukhus.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
inte överdrivet

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
"hej det här är josse. jennie är med mig nu så hon kan inte svara, men lämna ett medelande efter pipet"

96. Vad har du i din väska?
vad har jag inte i min väska?

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
ber till gud, sjunger nationalsången, står på händer, visslar, hoppar tio gånger på vänster ben sen gör jag en kullerbytta ner i sängen :)

98. Vad har du att vara tacksam för?
VÄLDIGT
mycket :) jag är tacksam för att jag inte har tre armar, sju ben och två huvuden tillexempel.

99. Var hittade du den här listan:
@mickegneipelt.com

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
bettan, victoria, malin


Kommentarer
Postat av: Ellen

Svar: Nej tyvärr, var slut där också fanns bara vit och grå =/

2009-01-22 @ 23:32:28
URL: http://ellens.devote.se
Postat av: Elisabeth

KNAPPAST ATT JAG GÖR TÖNT!

2009-01-23 @ 18:13:01
URL: http://eehasselgren.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

men åh, finns nåt som heter scroll lol

2009-01-24 @ 16:46:55
URL: http://eehasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0