AH MEN DET FATTA MAN JUUUH..

... nu har jag sovit hos mr.h i alldeles för många dagar så nu är min dygnsryttm helt rubbad! normalt så skulle jag ligga som en klubbad säl nerstoppad under massa täcken och filtar och kuddar i min master bed! men nejdå jag är klarvaken.. så fort jag tänker på att jag måste gå och sova så får min hjärna energi-damp och gör mig pigg. sjukt drygt!
tänkte roa mig med en lista tills hjärnan klappar ihop. enjoy

1.) När du duschar, sätter du på vattnet innan eller då när du står i duschen?
innan. annars blir det kallt ju..

2.) Har du nån gång borstat tänderna i duschen?
händer när jag är stressad

3.) Hur gammal ser du ut att va?
beror väl på vem som tittar? 

4.) Vilken låt sjöng du senast?
miley cyrus - see you again

5.) Har du blivit medlem på något det senaste?


6.) Vad har du för planer i veckan?
bara att jag jobbar imorgon och åker till sthlm på lördag :)

7.) Blundar du när du kysser någon?
oftast

8.) Kräks du med flit efter du ätit?
då är det väl onördigt att äta? :s

9.) Har du någonsin kallat någon för slampa?
haha ja

10.) Har du blivit kallad för slampa?
har jag nog

11.) Har du nån gång ätit upp alla popcorn?
nej det gör brorsan

12.) Hur många tror du kommer gå på din begravning?
2

13.) Hur många av dem skulle komma bara för att vara säker på att du är död?
2

14.) Har du mest fiender eller mest kompisar?
friäänds

15.) Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
kärleksbrev såklart :)

16.) Kan du fixa din egen bil?
haha sure..

17.) Är du smartare än dina vänner?
ÖH ja, såklart!

18.) Har du någonsin stulit något av dina vänner?
skulle aldrig hända

19.) Har du suttit i fängelse?
inte än


20.) Gillar du lukten av öl?
jorå :)

21.) Har du någonsin dött eller dödat någon i en dröm?
yes

22.) Skulle du dödat en hund för £1000?
usch nej!

23.) Blir du deprimerad nån gång?
blir väl dom flesta nån gång..

24.) Bor du med dina föräldrar?
mmh. men inte länge till hoppas jag :)

22.) Har du planer för framtiden?
äsch, det blir ju ändå aldrig som man tänkt sig.. :p


23.) Två saker som skrämmer dig:
bränder, höjder

24.) Två av dina nödvändigheter:
mobil, vänner <3

25.) Två saker du har på dig just nu:
mjuksibralls och lång tröja

26.) Två av dina favorithobbys:
dansa, innebandy

27.) Två saker du vill ha:
sommar, någon att kramas med :)

28.) Två platser du vill åka på semester:
kos, NY

29.) Två saker du vill göra innan du dör:
fylla 60, resa mycket! 

30.) Två saker du tänker på just nu:
skönt att jag är ledig imorgon. undra om jag ska ställa klockan och åka ner till badhuset..?

31.) Två affärer du shoppar i:
b.young, MQ

32.) Två favorit-husdjur:
katt och hund

33.) Två orsaker till varför du svarar på denna undersökning:
uttråkad och uttråkad..

34.) Vilken färg bär du mest:
grå, svart, beige, vit. basfärger.

35.) Senaste favoritfärg:
lila

36.) Senaste låt du hörde på radion:
no idea..

37.) Vad blir det för middag i natt?
i natt?

38.) Är du lycklig nu?
kind of :)

39.) Vem ringde du senast?
haapa

40.) Shoppar du i affärer som Hollister, Abercrombie & Fitch:
eh, ne


41.) Hur är vädret?
mörkt och kallt

42.) Saknar du någon just nu?
jaaa


43.) Ett ord som beskriver dig:
positiv

44.) Favoritskor:
gaah! omöjligt att välja!


45.) Äger du stora solglasögon?
absolutleyy

46.) Vad vill du helst göra just nu?
mysas


47.) Vad borde du göra just nu?
sova

48.) Senaste textmeddelande du skickade:
till mattias

49.) Vem kramade du idag?
no one

50.) Nämn en sak du gör varje dag:
vaknar

51.) Hur mycket pengar har du just nu?
så jag klarar mig

52.) När såg du din pappa senast?
någon timme sen

53.) Har du ont någonstans just nu?
ja, träningsvärk i ryggen :(

54.) Äger du en kameramobil?
ehe.. pass

55.) Senaste du..
1. Såg:
pappa
2. Kramade: haapa
3. Shoppade med: josse
4. Vad gör du just nu: gäspar

GOD NATT!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0