HELLO DEAR DIARY...

alldeles utmärkt dag! glad för ingenting och in good company :)

dagen började i en simbassäng där jag trodde att jag skulle drunkna. mamma simmade alldeles bakom mig så hör jag "jennie, jag sjunker snart" vänder mig om och ser mammas lilla skalle halvt ovanför och halvt under vattnet. det såg så kul ut att jag började asgarva (lyckligt ovetande om att jag var på det djupaste och att jag med största sannolikhet sjunker om jag slutar simma). det resulterade i ett ännu större skrattanfall när jag insåg att jag började sjunka mot botten.. jag bara skrattade och skrattade och sjööönk. sen så skrattade jag ännu mer när jag kom på att jag slutat simma. till slut lyckades jag samla mig drunknade inte =) tips från coachen; simma aldrig med mammsen.

efter det väntade jobbet. väldigt trevligt med ett litet disco i en tom restaurang =)
nu ska jag hoppa i säng så det blir morgon någon gång! filosofi med världens bästa lärare, jippi!

What you feel is what you are
And what you are is beautiful


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

ja men längesen :( och ta bort jävla äckelbild på fb innan jag dör va :@

2009-03-16 @ 18:37:58
URL: http://eehasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0