jJjJjJjJjJjJ

ååh. läste chatrins blogg och självklart har hon laggt upp sån här skit. "svarar du inte så dör någon du älskar".. jag vet ju att det inte funkar men jag känner mig iallafll som en dålig människa (haha) om jag inte gör den.

17 snabba frågor, om du inte kopierar & svarar innan 5minuter..
kommer den du älskar mest dö imorgon!


SAKER OM DIG SJÄLV:
1. är du singel?: yes
2. är du lycklig?: allt är relativt
3. är du uttråkad?:
4. är du ledsen?: nepp
5. är du italienare?: inte en gnutta italienare, tråkigt nog
6. är du cooling?: 2 cool 4 u

SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet?: eller ska jag gå förbi en gång till?
2. har du någon gång blivit sårad?: m
3. har du någonsin tänkt på samma kille/tjej flera gånger under samma natt: såklart
4. har du gillat en kille/tjej utan att berätta det för henne/honom?: mjaa
5. gillar du någon just nu?: kanske

SENASTE:
1. telefonsamtalet du fick?: från mattias
2. personerna/personen du var med?: min familj imorse
3. roligaste grejen som hänt?: svårt att välja. att jag föddes var väl ganska lyckat
4. personen du smsade: mattias
5. du tillbringade natten med?: oj. pass
6. du kramade: men det har jag glömt. kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0