JOSS - KROGEN!

vuxen nu ju! även fast mamma säger att jag är ungdom tills jag fyller 25.. idag vaknade jag av att dear mr.h ringde och väckte mig enda dagen som jag har sovmorgon :) lovely.
vid ett ringde jag joss för att dra med henne ut och gå, hon hade precis vaknat. haha. vi gick ner till stan och köpte hårspray och hämtade mina money. sen gick vi och tog en cigg med haapi. så söt, han hade köpt tuttifrutti sprit och en bukett rosor till mig :) superglad blev jag, thank you! :) sen kilade vi förbi maria en sväng innan vi traskade hem. när jag kom hem låg det en stor inslagen bukett med rosor på min säng. så idag fick jag mitt första rosbud i mitt liv :) hihi. superfina! tack mattias! :) nu ska jag bara hoppa in i duschen sen kila hem till joss så ska vi get ready. sen hem till berger sen krogeeeeeen!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

det är bara att säga tillom du vill ha bilderna från i lördags hörru! tack för den kvällen förresten :D

2009-03-30 @ 22:20:34
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0