MEN SNART GER JAG UPP

för cirkus tre timmar sen knäppte jag av datorn och gick och la mig. låg och vred och vände mig och visste att det var någonting som jag hade glömt.. och nu, tre timmar senare, kom jag på att jag hade glömt att beställa ett par nya skor som jag kikat på ett tag. min hjärna började rusa på högvarv och eftersom jag inte kunde somna tyckte jag att det var lika bra att beställa shoes'en.

... SÅ KLART VAR DOM SLUT. fanns i elefantstorlekar och det är ju mindre lockande.. jag har sån jävla otur när det gäller shopping alltså! det är fan jämnt nått som krånglar! dom där skorna hade vart perfa till vårt party. snyft :'(

nä vafan, nu ska jag göra ett nytt tappert försök att få lite sömn! jobbar heldag imorn även. YES.
NIGHTY NIGHTY
,
puss saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0