rackarns hosta alltså

jag bara hostar hela tiden. blir tokig snart! jobb all day long vart det idag. och jävligt segt var det också. knappt en människa som var in.. tråkigt tråkigt.
kikade lite på melodifestivalen när jag kom hem, helt rätt att malena vann! :D
nu ska jag sova för svintidigt imorgon ska jag möta upp mammsen vid badhuset och simma en sväng. sen väntar 9h wooork. hörs!

FÖRRESTEN! det hände idag igen. haha. först glodde han hur länge som hellst, sen försvann han och kom sen tillbaka med en servett som han hade skrivit sitt nr på. haha, han tyckte säkert att vi hade fått fin fin connection där medans jag mest tyckte att det var drygt att bli tittad på under arbetstid. jag lämnade iallafall kvar numret så tänkte jag ge det till terran imorn. då blir hon glad :) höhö

beställde nyss det här armbandet, älskar't! det står "chance" på det och det ordet är ytterst passande i mitt liv just nu :) från cocoo.se

nu ska jag lyssna på den här låten tills jag somnar, natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0