SNAAART SÅ!

imorgon får jag köpa mina cigg själv, raggla runt på krogen, köra bil (HJÄLP), rösta i viktiga politiska frågor som jag egentligen inte bryr mig ett skit om, tatuera mig, men kanske most important - JAG FÅR SPELA PÅ LOTTO! lyckos mig.
men först väntar skola nu sen jobb till 22.

1. Gå in på: www.raggningsreplik.se
2. Klicka på slumpa raggningsrepliker 5 gånger.
3. Det är den repliken som passar dig !
4. Kopiera den här och sätt in den på din blogg


Raggningsreplik;
"Här ta min mobil, jag ringer dig sen!"

haha josse vad sägeru, kör vi den på lördag eller? ;)


världens finaste lillasyster!

Kommentarer
Postat av: josssssssssss

absolutely baby! och GRATTIS IGEN FÖR FAAAAAAAAN! äntligen någon som växt upp och blivit lika mogen som moi! höhhöhöh eller aaah det märker vi väl på lördag!

2009-03-27 @ 17:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0