söndag, usch

tråkigt med söndag..
helgen har gått sjukt fort! som alltid när man är ledig...
i fredags åkte jag till frissan och fixade om frillan lite, mörkbrunt med lite slingor är det nu. jag blev nöjd iaf :)
efter det gick jag och bettson ut och promenerade. mötte volvoraggare gjorde vi även ;) haha.
igår åkte jag, haap, cinen och robin till sthlm. kom på att jag antagligen är världens sämsta kartläsare.. köpte iaf ett armband, en t-shirt och en "kavaj-tunika" från monki och en tunika trån topshop. hittade världens bästa festklänning gjorde jag också! men såklart var den trasig.. efter sthlm åkte jag hem till h och kikade på film, "city of angels" väldigt sevärd film!
nu ska jag ringa joss, see u!

fick förresten den här videon på mail, stod att man skulle skicka vidare men jag kan lika gärna lägga ut den här så alla ser. ganska hemskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0