FYFAAAN

VILKEN JÄVLA SKITDAG. Jag önskar att jag imorse hade dragit täcket över huvudet, lagt mig på mage och somnat om. Men istället klev jag upp, lyckligt ovetande om den helvetesdag som skulle möta mig.

Det hela började med att jag vaknade och insåg att Niklas inte låg bredvid mig. Fick ropa säkert 15 gånger innan han kom in och godmorgon-kramade mig (och alla vet ju hur förjävla jobbigt det är att ropa när man precis har vaknat).
Efter att jag kommit upp så gjorde jag ordning en toast, lite skit rensar magen tänkte jag när jag toasta detutgående brödet. Efter det så berättade Niklas att han skulle städa bilen och skjutsa folk hit och dit så jag fick klara mig helt själv i en hel timme. När Niklas kom tillbaka så var jag på jätte myshumör! Det höll i ca 10 minuter sen stack Niklas iväg och deklarerade. Sur som en citron gjorde jag mig klar och åkte in till skolan med jobbkläderna i väskan. När jag kommer dit så får jag veta att vi får arbeta hemifrån, så det var bara att vända och sätta sig på bussen hem igen. Jag hann lagomt sätta mig på bussen mot sandviken när batteriet på min iPod dog. Fuck tänkte jag och böjer ner huvudet, då ser jag att jag har fått ett hål i skon. yippikayey. Irriterad och med en väska överfull med jensaskläder går jag in på enen för att köpa en sallad, innan hade jag messat Niklas och frågat om det var någonting annat som jag skulle köpa men inte fått något svar. När jag sedan kommer hem och precis har satt mig ner i soffan så skickar Niklas sms "köp toapapper :)". Mitt temperament var inte nådigt då. När jag hade käkat salladen så fick jag jordens jävligaste magont och jag trodde nästan att jag hade blivit matförgiftad, kändes som att jag skulle spy i nästan två timmar efteråt. Jag går sedan snörvlande iväg till jobbet (jävla pollen) med Hannas ord i bakhuvudet "Jennie, tänk positivt!". När jag kommer fram så får jag veta att vi har personalmöte imorgon kl 9 - där rök den sovmorgonen. Efter det så har hela jävla dagen gått i slowmotion. När klockan var 21.50 var jag så lycklig för att jag skulle få gå hem, så ringer telefonen... "Hej, Jag vill ha det och det och det." Så det var bara till att dra fram alla saker som jag precis hade diskat och ta fram allt som jag hade ställt in i kylen. När jag sedan TILLSLUT kom ifrån jobbet så ringde jag till mamma för att få lite tyck-synd-om, men hon var för trött för att orka prata med mig så det blev bara ett godnatt och hejdå. Nu kom jag på att jag har spanskaläxa till imorgon också, LIVET FUCKING LEKER JUST NU.

Det måste ju fan vara ett jävla skämt det här! Nu hade jag precis skrivit klart och vad händer då? Jo, jävla fucking internet kraschar. TUR säger jag bara att det gick att återskapa sidan. ANNARS HADE JAG FAN KASTAT DATORN I GOLVET.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi pratade faktiskt i flera minuter....nästan

10 styckna..:)Jag var ju inte heller pigg:(

2010-04-21 @ 15:09:42
Postat av: Anonym

Okej då, men jag tyckte inte att jag hann klaga tillräckligt :p

2010-04-21 @ 19:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0