jag älskar dig niklas

Idag har vart en mycket bättre dag än igår! Har fått super mycket gjort :) Började dagen med att plugga, som vanligt. Efter det så mötte jag upp Haapsi och vi gick å tjacka kaffe. Försöker att tjata med mig honom ut på lördag, löning och allt! Om jag får ledigt dvs.. :) Har haft dåligt samvete hela dagen idag för att jag startade 3:e världskriget här hemma igår när jag var på sånt pissigt humör. Så nu har jag städat hela lägenheten, diskat å släng ihop en tvättmaskin. Och så har jag vart iväg å köpt rosor och gjort chokladdoppade jordgubbar. Så är massageoljan framplockad och ljusen tända, ojojoj ;) Ibland glömmer jag bort att visa hur mycket jag älskar honom. Eller, inte glömmer bort.. Snarare att jag kan komma på mig själv att jag tar förhållandet för givet ibland. Det blir så mycket med skolan och jobbet så när jag kommer hem och är på dåligt humör så går det ut över mitt hjärta. Väldigt dumt. Så nu väntar jag bara på att han kommer hem! Hoppas att han blir glad ^^ Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0