Nostalgi

Åh. Nostalgi nostalgi. Som en blixt från himlen så slog det mig att jag en gång i tiden hade ett lunarstormkonto. Jag gick in och läste gamla dagboksinlägg och stötte på ett inlägg där jag skrev om sm i origentering.

"men innan de så sprang jag en tävling i ockelbo. men det gick inte så bra, menmen ;b å efter tävlingen så kom en kille somhar hand om utagningarna till sm fram till mig å bara "jadu, det var svårt å ta ut till sm iår. vi har pratat om dig mkt vetdu. så om du hade vart med på lägret föra veckan så hade du fått springa sm iår, men nu fick anna platsen ist. Ni har vart så jämna iår men hon var ju med på lägret.. synd att du inte kom." ååhw ! fandå . det är bara 3st15åringar som får åka från gästrikland.. men han sa att om annika belv sjuk så ska jag åka ist :) men då får jag springa i 16 klassen ist för 15.. hihi. men aja. igår var sista gästrikecuptävlingen å jag kom 5 a tror jag -.. men 2:a av dom som var 91:or ;) hähä."


Haha. Kul att se hur man skrev förut. Jag ångrar så mycket att jag slutade med orienteringen. Började umgås med andra kompisar, fick andra intressen och var hellre på fest en lördagnatt än ute i skogen en söndagsmorgon. Tror inte att jag förstod hur bra det egentligen gick, trotts att alla sa det. Jag skulle vilja börja springa orienteringen igen. Frågan är bara vart man ska ta tiden ifrån? Och nu är väl alla 10 gånger så bra som jag så nu är det väl inte lika roligt att tävla.
Jag var in på Järbo OK´s hemsida för att kolla om det fanns några bilder, det fanns två. Här är en av dom;
"Jennie Hasselgren målstämplar på Kort-DM i Gävle. Vinnare av JOK:s Poängpris, Höstungepris och Årsskott"


Jag kommer aldrig att glömma den där tävlingen inne i Gävle! Jag var sist ut utav 14 tävlande och PRECIS innan jag skulle starta så börjde det att regna och åska. Regnet gav med sig efter ett tag men åskan vägrade att ge sig, och jag var LIVRÄDD. Har alltid hört att man inte ska vara i skogen när det åskar så jag stack iväg som ett skott för att komma till mål och ut ur skogen. Så när jag målstämplade fick jag höra att jag vunnit kort-DM med två minuter. Hahaha och jag hade bara sprungit för att jag var så jävla rädd att jag skulle bli träffad av blixten, jag hade liksom glömt tävlingen.



Kommentarer
Postat av: josss

OMG!! haha dåligt söt!! och du, klart du ska börja!! you can do it! :)

2010-04-15 @ 19:06:35
URL: http://josefinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0