So long!

Hej hej hallå.
Vet inte riktigt vad det är för fel på mig. Något är det iallafall som inte stämmer. Jag är hungrig jämt! Hela tiden och 24/7! Måste liksom säga åt mig själv att "Nej Jennie, du är inte hungrig nu. Du bara tror det". Knasigt. Jag antar att det har med Thailand att göra, där käkade vi en hel del! Eller så är jag väl gravid. Som Josse sa för några månader sen "Fan Jennie, äter du för två?!" bara för att jag var ashungrig å käkade ganska mycket. Haha näe, det går i perioder det där. Ibland kan min kropp få för sig att jag är ett barn i afrika som håller på å svälta och så blir jag vrålhungrig. Men nu till det mest vrickade; när jag tänker att jag ska vara nyttig å käka massa sallad osv då stannar jag på samma vikt, eller till och med går upp i vikt!! men nu när vi var stammisar på thaidonken, burgerking å pizzaplace, låg på stranden och inte rörde en fena då har det trillat av 3 kg. How about that?! Jag kommer nog aldrig att förstå hur min kropp tänker eller fungerar så det är lika bra att just don't give a fuck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0