Studentklänning?

Måste kanske börja kolla på studentklänning snart. Den här klänningen från nelly har en helt underbar rygg, men självklart så gick inte den bilden att kopiera. Fast sen gillar jag inte den stora blomman som ser ut som en död vit fågel på klänningen. Axelbandslös klänning vill jag iallafall ha! Sjukt snyggt när man är brun! Med min framförhållning så skulle det inte förvåna mig om jag dagen före studenten springer runt som en yr höna inne i köpis och har panik. Men men, det löser sig :)
Alice Dress SEK 1395, Lipsy - NELLY.COM

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha samma här, slutar väl med något kaos i sista minuten när man letar efter klänningen ;P

2010-04-23 @ 18:23:19
URL: http://frokenjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0