1 uppsats klar, 82361236 kvar...

YES SOM FAN! Äntligen klar med uppsatsen om abort. Skööönt. Nu ska jag hänga tvätt, dammsuga och diska, yey.

Kan tillägga också att jag har världens bästa pojkvän! Det var så underbart att träffa honom på arlanda förra tisdagen! Jag hade inte sovit på två dagar och flygit i nästan 15 timmar, kände mig så jäkla risig så stod han där och luktade hur gott som helst och var dressad till tänderna. Jag började grina, såklart. Jag är en sån jävla mes. Så fick jag en ros ^^ Sen när jag kom hem så höll jag på att tappa hakan - bokstavligen. All disk var borta, alla kläder tvättade och invikta, hela lägenheten "typ blänkte" för att det var så jäkla kliniskt rent. När jag kom in i köket såg jag att Niklas föräldrar hade köpt ett jättefint köksbord till oss och en kökslampa, superfint! hihi :) Sen i vardagsrummet så hade Niklas satt upp en jättestor å häftig klocka och på vardagsrums golvet så stod det ett inslaget paket - TILL MIG!! iih ^^ I den var det en juicepress! Som jag har tjatat om en juicepress, haha :D Så hade han satt upp massa tavlor och ramat in en bild som jag hade målat :) Skrev jag att han hade byggt ett skafferi också? Tror att jag måste börja åka bort oftare, det är då saker blir gjort här hemma! haha. När jag hade vart på Öland och jobbat då hade han lagt golvvärme och bytt ut golven i hela lägenheten + rivit ut köket och börjat satt in ett nytt kök. Undra om han är lite understimulerad när jag inte är hemma? ;)
Aja, han får nöja sig med att jag diskar lite då och då. Det känns som att det här med hushållsfix inte riktigt är min grej liksom.. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0