My name is Jennie

Snart är helgen slut :( tråkigt. Igår var joss och nath här och höll mig sällskap halva natten, vi kikade på melodifestivalen och "shall we dance", poppade musik, snackade gossip och såklart hann vi med att jaga en spännande och halvt vrickad grabb också ;) fast det är ju såklart en annan femma som jag får stryk om jag går in på, så jag droppar det.
Jag lyckades somna igår också! Även om Mr. M tyckte att det var skitkul att skrämma upp mig alldeles innan jag skulle släcka ner hela lägenheten och gå och lägga mig, men men. I'm superwoman! Haha.
Ikväll är det dans, ska bli grymt kul!
Någon som verkligen hade fått vart här och vaktat mig igår, titta vilken liten tuffing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0