TIRED

SHIIIT. Jag dör snart. Sen kl 14 idag, 14.00!!! Så har jag suttit och läst om Kinas historia. Och inte känner jag mig ett dugg smartare för det. Det tråkiga är att när jag läser en sak så åker något annat som jag nyss har läst ut ur huvudet och så måste jag läsa om det igen osv. Det är som att allt inte får plats! Alla jävla datum och årtal sen 1000-talet. Jag menar att några munkar slängde in lite prylar i en grotta år 1002 och att kina år 1120 uppfann kortspelet, who cares?! åååh. Snart kommer Niklas hem iallafall, ska krama på honom så kanske jag får lite nya krafter.. Nyss när jag skulle hämta ett glas vatten så kollade jag i spegeln och då hade jag fått en röd "sträng" i ögat, av blod typ. Läskigt. Om den här historia uppgiften gör mig blind så stämmer jag skolan. Och Kinas historia. PUNKT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0