la france, baby?

Idag har jag utfört tankeöverföring. Det var inte så jäklans svårt som jag hade fått för mig att det skulle vara. Jag satt på bussen hem från skolan och tänkte att jag skulle ringa lindis så fort jag hade hoppat av bussen. Så precis när jag hade tagit upp mobilen ur fickan så ringde hon mig (!) och sa åt mig att hoppa av bussen.. Så jag var tvungen att ställa mig upp i bussen och skrika stanna tre gånger innan tanten blängde surt på mig, svängde in på sidan och öppnade dörrarna.

Jag mötte upp stumpan på stan och vi gick å shoppade sallad. Mycket snack hann vi med också, såklart om mr Pucko men även mycket annat, as always. Hon drar ju iväg till Frankrike nästa lördag och lagom tills hon kommer hem så drar jag till Thailand. Hur lyckat?
Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag fryser ihjäl! Ikväll väntar dans och sen promenad med Märia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0