jävla pluggis

Jag är så jävla pantad i huvudet, på riktigt. Jag har suttit och verkligen printat in vart enda årtal och var enda händelse som någonsin har inträffat i Kinas historia sedan 1000-talet fram till vad jag tror kommer att hända i framtiden osv.
Idag kom jag till skolan och satte mig i ett rum med lärarn. I en timme snackade jag om Kinas historia innan han avbröt mig, sa att det var jätte bra och att jag hade läst in 900 år för mycket (!) och att jag absolut inte hade behövt kunnat alla årtalen. Jag hade läst från 1000-talet istället för 1880-talet. Jag blev helt matt i hjärnan och kände bara för att lägga mig på golvet och skrika och grina, förstod han ens vilken jävla tid det tog att mata in det i huvudet?! Men men, antar att det fanns en mening med att jag skulle kunna det där också. Om 10 år sitter jag kanske i "vem vill bli miljonär" och sista frågan är vilket år jingdynastin övertog makten från songdynastin. Först då kommer jag känna att det var värt all den energi som jag har lagt ner på jävla Kina.
Nu funderar jag på om jag ska gå och gymma eller om jag ska gå till j-vallen och titta på niklas hockeymatch. Känner att huvudet är helt slut medan energin inne i kroppen vill ut. Dilemma.
För övrigt så är det bara 2 veckor kvar till Thailand nu. Börjar få kalla fötter men det ska väl ordna sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0