TE AMO

Dilemma, dilemma, dilemma.
Har precis skickat ut ett mass-sms till mina hurtiga vänninor *HOST, HOST* ;) och frågat om någon har lust att hänga med på några vändor i parkbadets bassäng. Fick ganska snabbt svar som "Men jennie, jag sooover." och "Är bakfull, har inga kläder". Neeehe.
Det absolut tråkigast som finns är väl att simma själv och inte ha någon att prata med. Man simmar 25m, vänder håll och simmar 25m tillbaka. Sedan håller man på så där i iallafall en timme. Så tråkigt.
Jag funderar på att gå och gymma istället. Men det kändes redan igår som att jag och min hals inte var så bra vänner under tiden på gymmet.
Så nu till mitt dilemma; Gymma med en dålig hals och ha kul eller simma som inte är lika påfrestande för halsen men ha tråkigt under tiden? Gaaah, det här var inte vad jag hade hoppats på en lördag fm. Får börja med att hänga tvätt, köra igång en ny tvätt och diska ett berg av disk. Tur att det finns bra musik :)
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0