"ÄLSKLING OM DU DÖR SÅ LOVAR JAG ATT ÄTA UPP DIN TOBLERONE"

i början av december så bestämde jag och niklas oss för att skippa godis i veckorna och det har faktiskt gått förvånansvärt bra. tills igår. jag var så galet sugen på godis men struntade i att vi hade mitt favoritgodis i kylen. sen när niklas kom hem så började han också tjata om godis och att en gång skulle det inte spela någon roll.. med argumentet "vi måste leva för idag, tänk om vi dör imorgon" så gick jag med på att öppna min toblerone. jag älskar toblerone och hade med det på min önskelista i julas. så i julklapp fick jag fyra "små" toblerone och en sån där stor som säljs på typ ålandsbåten. min stora ska jag spara till något speciellt tillfälle. iallafall, med ett smile på läpparna skyndade niklas in till köket för att hämta tobleronen. samtidigt som han öppnar kylskåpsdörren så hör man inne från köket "älskling, om du dör imorgon så lovar jag att äte upp din stora toblerone". that's true love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0