BABY, I NEED YOU

ÖH
jag är helt slut. idag började skolan igen vilket innebär -5 timmars sömn varje natt. gött att jag åkte in till skolan för att få höra att jag var ledig idag. lite tråkigt så jag hoppade med i religion b kursen.
efter skolan hann jag hem och käka upp nästan allt godis för niklas + laga köttbullar med mackisar, mums!
sedan väntade jobb. jag råkade säga tut istället för ackta till sukuri som jag jobbar med. inte bra alls. nu springer han runt på jobbet och säger tutt-jennie när han vill att jag ska förflytta asset. det är inte lätt att förstå varandra alltid..
från det ena till det andra, nu är thailand bokat! vi blir 6 pers som drar dit i början av mars så bara 8 veckor kvar nu! kommer bli sjukt kul :D
nu hoppas jag att hjärtat kommer hem snart. hatar när han jobbar kväll, blir så ensamt då :( fast iofs så gillar jag inte när han jobbar fm heller för då vaknar jag ensam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0